Assalamualaikum...

Di mana nilai ukhuwah seorang muslim apabila membiarkan org Islam yang lain berada dalam kesusahan dan kehinaan. Natijah demi natijah berlaku ke atas umat Islam ini disebabkan sikap pemimpin-pemimpin Islam yang bersikap keras terhadap sesama muslim sebaliknya bersikap baik malahan hormat terhadap pemimpin-pemimpin Barat laknatullah. Mana tidaknya, kehadiran para pemimpin Barat disambut dengan penuh istiadat dan hormat, malahan pemimpin Islam begitu bangga bersalaman dengan pemimpin Barat dengan penuh senyuman.

Sesungguhnya tangan-tangan pemimpin tersebut ada darah-darah umat Islam. Atas perintah dan arahan pemimpin seperti Obamalah yang menyebabkan tentera US terus berada di muka bumi umat Islam seperti di Afghanistan, Iraq dan byk lagi. Tiada sebarang penentangan oleh pemimpin-pemimpin Islam terhadap pendudukan tentera kafir dan membunuh sesuka hati nyawa-nyawa seorang mengucapkan kalimah syahadah.

Paling memualkan hati apabila para pejuang Islam di negara-negara umat Islam ini terus saja diburu malahan bagi mereka yang berani utk menyatakan perkara yang haq akan terus di kejar. Ini lah realiti umat Islam hari ini, bukan sahaja pihak kafir bertindak kasar terhadap mereka malahan kekasaran dan penghinaan juga dilakukan oleh tali barut ( pemimpin2 umat Islam) dalam menangkap dan memenjarakan pejuang Islam.

Sesungguhnya kuasa yang diberikan oleh Allah swt kepada meraka hanya anugerah yang sementara dan Allah mampu untuk menarik kekuasaan itu pada bila2 masa. Sesungguhnya selagi masa utk bertaubat ini ada, sedarlah wahai PEMIMPIN-PEMIMPIN umat Islam, ayuh segera tegakkan Islam dalam sebuah negara Khilafah. Pertahankanlah Islam dan lindungilah umat Islam sebagaimana Khalifah Abu Bakar yang menlindungi umat Islam.

Dan barangsiapa mengambil Allah, Rasul-Nya dan orang-orang yang beriman menjadi penolongnya, maka sesungguhnya pengikut (agama) Allah[423] itulah yang pasti menang.
Al-Maidah:56

Post a Comment

Previous Post Next Post